Nastavno na Uputu Uprave ribarstva o privremenom postupku provedbe Lokalne razvojne strategije u ribarstvu tijekom pandemije uzrokovane koronavirusom (Covid-19), LAGUR Tramuntana donio je
UPUTU O NAČINU DOSTAVE AKATA PREMA LAGUR-u I NOSITELJIMA PROJEKATA
Zbog izvanrednih okolnosti uzrokovanih pandemijom koronavirusa (Covid-19) nositelji projekata mogu, usprkos određenim odredbama Natječaja, postupati kako slijedi:
OPĆE ODREDBE:
- Sve opće i specifične odredbe navedene u ovoj Obavijesti primjenjuju se za vrijeme trajanja izvanrednih okolnosti uzrokovanih pandemijom koronavirusa (Covid-19) umjesto odgovarajućih odredbi FLAG Natječaja za Mjeru 2.A.1. Po prestanku izvanrednih okolnosti sve odredbe iz Obavijesti prestaju važiti, te se primjenjuju odredbe FLAG Natječaja za Mjeru 2.A.1.
- Nositelj projekta može sve akte koje upućuje FLAG-u(prijava projekta, odgovor na Zahtjev za D/O/I, Zahtjev za odustanak, prigovor na odluke nadležnog tijela i dr.) podnijeti i u elektroničkom obliku na adresu lagur.tramuntana@gmail.com.;
- Ukoliko dokumentaciju iz točke 2. podnosi u elektroničkom obliku, obavezno ju mora naknadno dostaviti FLAG-u putem pošte u izvornom obliku, radi evidentiranja i čuvanja dokumentacije (u primjerenom roku kojeg će FLAG odrediti i o kojem će nositelji projekata biti pravovremeno obaviješteni);
- Svi sastavni dijelovi predmetne dokumentacije moraju biti dostavljeni kao privitak elektroničke pošte iz točke 2. i/ili putem poveznice, skenirani ili u PDF obliku;
- U slučaju nemogućnosti dostave/ishođenja određenog akta od strane nositelja projekta(obzirom da nadležne institucije za izdavanje projektne dokumentacije rade ograničeno i/ili sa smanjenim administrativnim kapacitetima i/ili zbog ograničenja utvrđenih mjerama Stožera civilne zaštite), nositelj projekta obvezan je FLAG-u elektroničkim putem uputiti Obavijest o nemogućnosti dostave/ishođenja potrebne dokumentacije. Navedena Obavijest mora biti obrazložena, upućivati na relevantno ograničenje/zabranu (ako je primjenjivo) te sadržavati prijedlog primjerenog roka za dostavu akta. FLAG će navedeno uzeti u obzir kod postupaka i rokova vezanih za odgovore/dopune, prigovore i drugo, te će, ukoliko utvrdi da se radi o opravdanim okolnostima, nositelju projekta primjereno produžiti rok za dostavu predmetnog akta.
- Ukoliko je došlo do normalizacije poslovanja institucija i/ili ukidanja Mjera Stožera civilne zaštite na koje se nositelj projekta poziva sukladno točki 5., isti ne može tražiti produženje rokova za dostavu akata sukladno točki 5.
- Dostava odluka/obavijesti/zahtjeva nositelju projekta od strane FLAG-a može se obavljati i elektroničkim putem, i to na način da će isti biti će ispisani na memorandumu FLAG-a, ovjereni potpisom i pečatom (ili odobreni sukladno točki 5.) te poslani s e-mail adrese lagur.tramuntana@gmail.com, skenirani ili u PDF formatu.
- U slučaju nemogućnosti fizičke ovjere dokumenata potpisom i pečatom, FLAG je dužan prije upućivanja službenih akata nositeljima projekta ishoditi od odgovornih/ovlaštenih osoba koje inače te akte potpisuju, suglasnost odnosno odobrenje putem elektroničke pošte.
- FLAG i/ili nositelj projekta obvezni su elektroničkim putem potvrditi primitak svakog službenog akta, i to u vidu odgovora na zaprimljeni službeni akt (potvrda primitka).
SPECIFIČNE ODREDBE:
U nastavku slijede dodatna obrazloženja glede pojedinih akata:
- PODNOŠENJE PRIJAVE PROJEKATA
- Neovisno o elektroničkom slanju prijave projekta, nositelj projekta obvezan je poštovati Natječajem propisan rok za dostavu prijave projekta i Natječajem propisan sadržaj prijave projekta;
- u predmetu e-maila nositelj projekta obvezan je napisati kako slijedi:„PRIJAVA PROJEKTA – FLAG Natječaj za Mjeru 2.A.1. – Puni naziv i adresa nositelja projekta“;
- trenutkom podnošenja prijave projekta na ovaj FLAG natječaj smatra sedatum i vrijeme zaprimanja prijave projekta od strane FLAG-a.
- Sve ostale odredbe Natječaja za Mjeru 2.A.1. koje se tiču podnošenja prijave projekta ostaju nepromijenjene.
- ZAHTJEV ZA DOPUNU/OBRAZLOŽENJE/ISPRAVAK
- FLAG nositelju projekta, zbog razloga propisanih Natječajem, može izdati elektronskim putem Zahtjev za D/O/I, u bilo kojoj fazi postupka odabira projekata;
- vremenom zaprimanja Zahtjeva za D/O/I od strane nositelja projekta smatra sedatum i vrijeme kada je Zahtjev za D/O/I elektroničkim putem poslan od strane FLAG-a.
- PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA ODUSTAJANJE
- U slučaju da nositelj projekta odustane od projekta, u predmetu e-maila obvezan je napisati kako slijedi:„ZAHTJEV ZA ODUSTAJANJE – FLAG Natječaj za Mjeru 2.A.1. – Puni naziv i adresa nositelja projekta“;
- trenutkom podnošenja Zahtjeva za odustajanje smatra sedatum i vrijeme zaprimanja Zahtjeva za odustajanje od strane FLAG-a.
- PODNOŠENJE PRIGOVORA NA ODLUKU NADLEŽNOG TIJELA FLAG-a
- U slučaju da nositelj projekta podnosi prigovor na Oduke iz točke 13. podtočke 4. Natječaja, u predmetu e-maila obvezan je napisati kako slijedi:„POVJERENSTVO ZA PRIGOVORE FLAG-a Tramuntana – Natječaj za Mjeru 2.A.1. – Puni naziv i adresa podnositelja prigovora“;
- trenutkom podnošenja prigovora smatra sedatum i vrijeme zaprimanja prigovora od strane FLAG-a.
- pisano odricanje od prava na prigovor i/ili odustajanje od već podnesenog prigovora nositelj projekta dostavlja FLAG-u elektroničkim putem, poštujući rokove navedene u Natječaju.
- PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA ISPLATU
- Sve navedeno primjenjuje se na odgovarajući način i na podnošenje Zahtjeva za isplatu jedino ako, u trenutku zaprimanja Zahtjeva za isplatu od strane FLAG-a, i dalje budu na snazi ograničenja/zabrane utvrđene mjerama Stožera civilne zaštite zbog izvanrednih okolnosti uzrokovanih pandemijom Covid-19. U suprotnom, primjenjuju se odredbe Natječaja za Mjeru 2.A.1..